Nieuwsbrief

Banner: Borstkanker: De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?

Met deze roll-up banner zet je het bevolkingsonderzoek naar borstkanker in de kijker. Op de banner zie je het campagnebeeld met de slogan ‘De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?'

Zet de banner bij een infostand of op een plaats waar veel mensen langskomen zoals de bibliotheek van je gemeente, je wachtruimte, de inkomhal van je lokaal dienstencentrum…

Je gebruikt de banner binnen. Hij is 200 cm x 80 cm groot.

Voor wie?

Voor vrouwen van 50 tot en met 69 jaar, de doelgroep van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker

Wie kan met dit materiaal aan de slag?

Gemeenten, OCMW’s, lokale dienstencentra, huisartsen, welzijnsorganisaties, verenigingen…

Waarom?

Niet elke vrouw gaat in op de uitnodiging om deel te nemen aan het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Sommigen zijn bang voor het onderzoek, anderen voor het resultaat. Voor sommige allochtone vrouwen zijn taal en cultuur een barrière. Met de banner ‘Pak het aan voor het jou aanpakt’ van het Centrum voor Kankeropsporing zet je bevolkingsonderzoek in de kijker.

← Vorige

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen